måndag 10 januari 2011

Vårterminen är igång.

Japps, då var vårterminen igångstartad. Jag visste inte var jag var i morse när klockan ringde bara... Precis när barnen lärt sig sova länge på morgonen så är det dax att ställa klockan igen. SUCK! Men men. Upp o iväg och tillochmed i tid, första dagen till ära... Medans Milo var på dagis städade jag och Lia undan lite, men bara lite.. Hon somnade hos mig i ca 40 min i soffan, märktes att hon inte var van vid att gå upp så tidigt.
Ikväll somnade båda två halv åtta som små ljus. Lia verkar dock ha en orolig kväll, hon har vaknat till och från flera gånger. Pju, hoppas hon sover inatt...

I eftermiddag har Mammorna från byn varit här på lite fika och lek, alltid lika trevlig! Det blir verkligen fullt hus, vi var 6 mammor och 10 barn. Det gäller att se upp med var man trampar, alltid ligger där nån liten palt och kryper runt!

Imorgon drar babysimmet igång och sen ska vi till A-familjen för lite lek!

Denna lilla busan alltså... himmel! Så liten, sån vilja, sånt humör och så duktig på så mycket... *Pjuu* Älskade gumman!

"Jag är inte trött!"
Näääe då gubben lilla, jag vet ;)

Inga kommentarer:

Powered By Blogger