onsdag 5 januari 2011

Molo vår 2011.

En positiv sak med att det är januari är ju då, såklart, att Molos vårkollektion börjar anlända i butikerna! Det finns mååååååånga ljuvliga saker att sätta på kidsen i vår!

Denna underbara påslakan vill jag ha till Milos säng. Hade ju varit klockrent i hans rum och dessutom älskar han ju farliga djur!

Behöver jag säga nåt? Har ni sett nåt finare? Än en gång är jag såå glad att jag nu har en tjej att handla åt oxå för denna måste hamna direkt i Molos topplista vad gäller finaste print! Det kom upp inatt på
www.siggeojuno.se och denna är redan slut. Inte så konstigt! Ja, jag knep den sista nu i morse;)


Denna vill jag ha till Milo! Fast kanske i t-shirt då det faktiskt är sommar snart. (ja man kan väl hoppas iaf.)


Jag är ju sådär knäpp så så fort julen och nyåret är över börjar vår/sommar garderobsplaneringen. Nåt får man väl roa sig med i väntan på att snön ska smälta?

2 kommentarer:

miranda sa...

ja du, den där klänningen var verkligen fin!

5 Vikingar är fler än 1 Joddlare sa...

Inte knäpp -helt normal;-)
Hade inte sett colibri innan du postade på FB--våren blir superbra med alla fina print. Och hållermed-så kul att få shoppa både till tjeje och kille.
Kram

Powered By Blogger