tisdag 11 januari 2011

Trötta barn.

Idag bad Milo om att få gå och sova 18,40. REKORD! Han som aldrig är trött annars (säger han iaf;)). Lia somnade halv åtta, hon som ändå sov mellan 15-16.30 i eftermiddag, jättemycket för att vara henne. Vad har hänt med barnen?! Nån sjukdom på G eller är dom bara väldigt trötta idag...

Idag var jag & Lia på babysim medans Milo var på dagis. Tösen är helt vild i vattnet, jag kan knappt hålla henne längre. Tokiga unge! Hon plaskar, dyker och slänger ner huvudet i vattnet, helt överlycklig. Härligt!

Direkt efter dagis körde vi till Annika, Alfred och Algot för lite lek o mys och stannade där ett bra tag. Mys! Ungarna börjar bli så stora...

Imorgon är det först dagis för Milo, sen blir det Barbacka med alla goa tanter.

Nu ska jag försöka sova, hoppas jag kan sova inatt. Lia har sovit bra 2-3 nätter  rad nu, men JAG har inte kunnat sova. Så drygt...

Lia dansar... Hon stampar med ena foten och vickar på rumpan, ser sjukt roligt ut!

2 kommentarer:

Sofi sa...

Söta tjejen vad gossig hon ser ut!!

//U sa...

Så vansinnigt söt!!

Powered By Blogger