fredag 7 januari 2011

1 år sedan idag.



Idag är det 1 år sedan vår underbara Mats försvann från vår värld. Jag saknar honom. Ja herrejävlar vad jag saknar honom. Det är så tomt efter honom. Jag kan fortfarande inte förstå riktigt att han är borta. Vår Mats. Vår Masse. Allas vår BusMorbror.
Du är saknad varje månad, varje vecka, varje dag, varje timme och varje minut.


När en blomma bryta av
I sin vackraste blom
Då blir marken så trist
och så fruktansvärt tom
Men kanske ändå
Att det finns någonstans
en undangömd äng eller skreva
dit blommor som brutits för tidigt
kan komma och fortsätta
växa, dofta och leva...



2 kommentarer:

Mamma sa...

Ja finns inga ord, tror jag blir knäpp på tankarna som varför varför ??????? Kan aldrig riktigt förstå detta.. Så fint skrivet Jessica. tårarna rinner när jag ser min älskade roliga härliga lillebror Mats på bilden här.......

Sofi sa...

Powered By Blogger