fredag 14 januari 2011

Fredag!

Skönt med helg. Har varit en jobbig vecka känner jag.

Morgonen har startat lugnt här hemma. Milo vaknade redan innan sju, men jag åt honom att ligga stilla för det var natt fortfarande. Det funkade i 30 minuter, sen vaknade den lilla terroristen med. Jag försöker med det varje morgon, men utan resultat. Att man aldrig ger sig?

Lia sover igen nu, hon var riktigt trött. Hon har sovit mycket denna veckan för o va hon. Å andra sidan har hon hållt låda på nätterna. Jag hoppas hon kommer över det snart och börjar sova ordentligt. Milo var iofs nästan 2 innan han sov hela nätter... *suck*

Jag borde ta tag i lite städning här hemma. Fy vad här ser ut, allt behövs göras; plocka undan, damma, damsuga och torka golv. Känner jag mig själv rätt så blir det inte gjort idag heller...

Helgen ligger blank framför oss. Inga måsten alls! Jo, Milos sim börjar på lördag. Annars nada. Skönt!

Milo med en av dom bästa julklapparna. Ja, enligt honom då, får jag väl tillägga.
Han kom innan och sa: Mamma, hör här på tröskan-sången: För jag vill inte klippa nu. Jo du ska klippa nu. Nej jag vill inte klippa nu, det är snöööööö. Du ska klippa, lilla tröskan, du måste klippa nu.
Snacka om att älska sin tröska. Melodi Bä Bä vita Lamm dessutom;)

Inga kommentarer:

Powered By Blogger