onsdag 26 januari 2011

Hejsan hoppsan!

Idag fick Milo vara hemma från dagis, mest för att jag inte ooorkade gå upp och ut. Dessutom somnade Lia om strax efter sju i morse, hur ofta händer det?! Hon sov sen ända till klockan NIO, det händer ju aldrig! Vet inte ens om det har hänt nån gång faktiskt. Jag & Milo hade iaf en lugn och mysigt morgon i soffan, urskönt! Sen var det Öppna Förskolan i eftermiddags så rastad har han minsann blivit ändå.

Imorgon är det dax för Me&I party här hemma, idag har jag spanat in kläderna på hemsidan och gjorde en trevlig (eller farlig?) upptäckt... Alla deras klänningar börjar på 74/80. Wooohooo! Vet inte om det är bra eller dåligt faktiskt;). Ska bli trevligt med party iaf, har ju världens trevligaste säljare och imorgon kommer det mycket folk, det gillas! Milo har valt ut 3 saker han kan tänka sig, lika bra att han får bestämma själv. Fast han ville ha en tröja i rött, där bestämmer jag att det blir den gröna istället, jag är INTE nåt fan av rött, jag avskyr den färgen!

Milo får va hemma från dagis imorgon med, vi ska baka, städa och köra och handla. Blir nog bra det. När det är färdigt;).

Är trött ikväll, Lia höll låda mellan 01-03.30 inatt. Ikväll blir det nog att slötitta på Fuskbyggarna, sen sängen.

Denna får nog flytta hit... Ljuvlig!
(bild lånad från www.meandi.se)

Inga kommentarer:

Powered By Blogger