söndag 30 januari 2011

Tröött....

Är det inte meningen att man ska vara uppvilad efter en helg? Jag känner mig helt slut. Det har varit en helg med fullt upp, minst sagt.
Barnvaktandet igår gick hur bra som helst iaf och det är så skönt! Milo sov ju hos Farmor och han hade somnat vid halv tio, i morse ville han inte ens hem. Vi hämtade honom vid tretiden i eftermiddags och visst blev han glad åt att se oss, men han ville sova hos Farmor igen sa han. Birthe, Peter & Alice var här hos Lia och det hade med gått bra, hon hade somnat utan problem och vaknat till några gånger, som vanligt. Vid halv tolv hade hon fått komma upp en runda, men när vi kom hem strax innan 01 så sov hon, sen sov hon hela natten till halv åtta i morse.

Idag har vi varit på Eko, vi spanade in lite 4års presenter nu när vi hade barnvakt, sen köpte vi takfärg och väggfärg till Lias rum. Ikväll har taket och listerna målats och äntligen är vi på gång. Nu ska vi bara få dom där jäkla tapeterna.

Imorgon är det måndag och det innebär babysång när Milo är på dagis, en underbar start på veckan. Det är så mysigt. På eftermiddagen är det Barntimmarna, han sa innan att han ville dit och vara där själv igen. Så jag antar, att det blir så. På kvällen kommer mina föräldrar hem från Thailand. Jag antar att Milo inte hinner träffa dom, dom kommer nog hem efter hans bedtime, men han längtar; Jag saknar min mormor och morfar jättemycket sa han nu innan han somnade... Lillgubben!

Glömde ju berätta vad det blev från Me&I beställningen, det blev följande;

Fina svettisjackan till Milo

Knickers till Milo

Cool mössa till Milo

Kunde inte motstå dessa söta haremsbyssor till Lia

Å så klänningen, såklart!

Bilder lånader från www.meandi.se

Inga kommentarer:

Powered By Blogger