onsdag 19 januari 2011

Löve Tradera!

Åh ibland bara älskar jag Tradera! Jag fick nyss 351 kr för en tröja som jag gett 250 kr för. Det är då Tradera är som bäst! Folk undrar nog hur jag kan handla så mycket kläder åt ungarna, men det är faktiskt ganska mycket jobb bakom det hela. Jag säljer ju kläderna oxå, i stort sett alltid har jag något ute till försäljning. Säljer man får man shoppa, så enkelt är det!

Idag har det varit dagis igen för Milo och under tiden tog jag & Annika en lugn frukost med småttingarna. Vi passade även på att boka Lalandia resan! Den 3-6 mars bär det av, ska bli såå kul!

I eftermiddag var det dax för Öppna förskolan igen och Milo cyklade ut, sköööönt att kunna göra det igen! Dock så syntes det ju klart o tydligt att han behöver en större cykel... Himmel, vad han såg stor ut på den lilla cyklen! Tur för honom att han snart fyller år.

Nu väntar sängen. Jag är trött ikväll och hoppas på att få sova även denna natten, men det vågar man knappt.

Godnatt!

1 kommentar:

Fru N. sa...

Roligt när Tradera går bra!!
Upptäckte även jag att det var rullians nu kring jul. Kanske inte så mkt inlagt då.

Kram!

Powered By Blogger