måndag 3 januari 2011

Att svara på frågor...

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?



Ja, tvåbarnsmamma har jag inte varit innan!


2. Höll du några av dina nyårslöften?


Öhh, hade jag något?


3. Blev någon/några av dina vänner, föräldrar i år?


Ja väldigt många, så ingen nämnd ingen glömd...


4. Dog någon som stod dig nära?

Ja... Morbor Mats. Fina Masse, vad jag saknar dig.


5. Vilka länder besökte du?


Danmark endast...


6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?


Hmm... Lugn o ro? Haha! Nej, men inget speciellt tror jag väl...


7. Vilket/vilka datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?


7 Jan - Mats dog
12 Feb - Lia föds


8. Vad var din största framgång 2010?


Framgång?


9. Största misstaget?

Ångrar inget speciellt alls...


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?


Nej, förutom lite feber 2 dagar.


11. Bästa köpet?


Alla barnens fina kläder såklart! Förutom det så är vi väldigt nöjda med vår Ikea hylla i TV rummet.


12. Vad spenderade du mest pengar på?


Öhh... Om man bortser från räkningar, mat och sånt trist så måste jag väl kanske, kanske erkänna; Barnkläder! Fast jag har ju sålt mycket med, till mitt försvar!


13. Gjorde någon dig riktigt glad?


Mina barn gör mig glad varje dag!


14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010?


Detta var svårt faktiskt! Hela sommaren när vi åkte bil så ville Milo höra "Husvagnenlåten!" Ni vet den där gamla; Man ska ha husvagn...


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?


Hmm. Ledsnare tror jag.


16. Vad önskar du att du gjort mer?


Bloggat! Det är så roligt att se tillbaka på, jag ska bli bättre på det. Ett litet inlägg varje dag tar max 10 minuter..


17. Vad önskar du att du gjort mindre?


Stressat!


18. Hur tillbringade du julen?


Hos mina föräldrar på julafton och här på lillejul med Rikards föräldrar.


19. Blev du kär i år?


Ja, på sätt och vis så blir man ju väldigt kär när man får en nyfödd liten bebis... :)


20. Favoritprogram på Tv?


Greys Antomy, Desperate Housewifes, Ullared m.m.


21. Bästa boken du läste i år?


Jag har inte hunnit läsa en enda bok! SKANDAL! Finns många böcker jag vill läsa nu, måste bara hitta tiden.


22. Största musikaliska upptäckten?


Nääe jag håller fast vid min Winnerbäck. Fast Jay Smith är grym!


23. Fick du något du önskade dig?


Ja det fick jag säkert, framförallt en frisk bebis!


24. Något du önskade dig men inte fick?


Jag vill ju fortfarande ha ett Wii!


25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?


Vi hade väl lite kalas här hemma skulle jag tro, jag fyllde år en söndag.


26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?


Ja hade inte året inletts med att min morbror lämnade denna värld så hade väl allt varit mycket bättre...


27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?


Stil?! Allt som är rent funkar. Är det inte helt rent så funkar det med, det blir ändå skitigt väldigt snart igen.


28. Vad fick dig att må bra?


Mina barn, min fina Rikard, Mamma & Pappa och all övrig släkt och vänner såklart!


29. Vilken kändis var du mest sugen på?


Blir man fortfarande sugen på kändisar i vår ålder? Nja men Brad Pitt är alltid välkommen.


30. Vem saknade du?


En hel massa.


31. Ditt bästa minne?


Att Lia föddes är väl ett ganska oslagbart minne... Det är en mäktig känsla att träffa barnet man kännt inom sig i 9 månader och verkligen få se hur det ser ut. *ryser lite granna*
32. De bästa nya människorna du träffade?


Framförallt så har jag ju lärt känna alla mammorna här i byn och det är ju så roligt att ses och snacka och dricka lite kaffe, barnen leker och man kan bara vara. All kärlek åt er!


Inga kommentarer:

Powered By Blogger