torsdag 6 januari 2011

Molo vår 2011 fortsättning...

Under dagen igår la favoritshoppen oxå upp Molos 2011 kollektion; http://www.busochrackartyg.com/ och ja, jag var ju bara tvungen... Detta är nu på väg hem:






Ja, och så klänningen då som jag visade igår.
Det finns mycket kvar på önskelistan, bland annat;


Surf t-shirten var riktigt läcker tycker jag och Milo med. "Wow Mamma, den tröjan måste vi sööpa!" Jepp, I Agree! Sen är det ju så att det kommer ett par släpp till, minst 2 tror jag det brukar det göra. Så jag gissar på att listan kommer fyllas på, bland annat så vet jag att det kommer en urcool popcorn t-shirt:).

_______________________________________

Idag är det röd dag, Trettondagen. Vi ska ner till svärföräldrarna och äta middag vid 13, Kalkonmiddag. Åhh det är så gott och det finns ingen som lagar det så gott som svärmor! Ikväll kommer ett par gamla vänner hit som vi inte träffat på, ja jag vet inte hur länge... Lia var väl 3 månader kanske sist?! Sjukt, men tiden bara rinner iväg.

På fredag får jag se vad som händer, vi behöver röja i Lias rum och beställa taper. Trodde vi skulle få hjälp med det, men tydligen inte (tack så mycket bror....). Så vi får väl fixa det själv så det blir nån ordning här nån gång. På lördag är det först frukost hos Russel och Eldread och på kvällen ska vi till Fia & Filip och spana in deras nya hus! Trevlig, fullspäckad helg, precis som det ska vara!

På måndag börjar dagis igen för Milo, jag ser inte fram emot det alls, det är så skööönt att inte ha nån tid att passa och slippa stressa upp på morgonen. Vi sover till halv åtta-åtta nu och snart är det slut med det. Suck! Vi får se fram emot sportlovet istället!

För övrigt så slog nog bloggen rekord igår, med 73 läsare på en dag. Kanske inte så mycket för många andra, men det är det mesta jag sett här iaf. Kul att se att folk läser! Det är ju därför man skriver liksom;). Tyvärr bara 2 kommentarer dock, man undrar ju, vilka är ni alla?

4 kommentarer:

Fru N. sa...

Så skoj med nya tapeter. Även jag spanar till Elis rum.

Kram!

Fia sa...

Jag läser varje dag, men är dålig på att kommentera! Ses på lördag!

kram fia

Vikkan sa...

Jag hann aldrig läsa igår men lämnar ett avtryck idag istället! ;-)

Kan hålla med att man blir lite förundrad vem det är som är inne och läser ens blogg eftersom det oftast är få som kommenterar.

Klart, ibland hinner man inte, man kanske inte har inspiration eller dylikt.
Jag ångar på med mitt nyårslöfte iaf och jag tycker själv jag varit riktigt duktig på att kommentera i bloggarna jag besöker. ;-)

Kram Vikkan

Lina H sa...

Hej!!! Vilken fin blogg du har!!!
God fortsättning på nya året!

Kramar/ Lina H & Thilda

Powered By Blogger