lördag 8 januari 2011

Tråkigaste dagen nånsin...



Idag har varit en lång, seg och tråkig dag. Milo började spy natten till igår och natten till idag var det Rikards tur. Fy fan, det är så jäkla äckligt!! Nu har vi suttit här i 2 dagar, jag är så uttråkad så det finns inte. Man kan ju inte åka iväg till nån heller för även om jag inte är sjuk så bär man väl på smittan. Jag hoppas Lia klarar sig... Jag brukar klara mig. Även om det var jag som var uppe med Milo hela natten igår, Rikard fick lägga sig på soffan med Lia, så var det han som blev dålig. Eller så får jag mitt inatt? Hoppas verkligen inte!

Barnen är så uttråkade, Lia badar just nu. Jag hoppas hon ska bli lite trött och sova i normal tid för jag är helt slut och har huvudvärk efter dessa dagarna. Rikard sover, han har sovit hela dagen, har inte sett honom knappt. Milo sa till honom nån gång när han visade sig idag; Har du kräkt Pappa? Då måste du borsta tänderna! Du måste duscha med, duscha bort kräket!

Stackare, han har fått lära sig!

Jag hoppas på en lugn lördagkväll med sovande barn. Jag behöver det...

Jessica - Posted via Blogaway

1 kommentar:

5 Vikingar är fler än 1 Joddlare sa...

Blähh-hoppas ni alla får må bra idag och att du kommer utanför dörren. Finns inget värre än att känna sig "instängd".
Kram på dig

Powered By Blogger