fredag 4 februari 2011

Såklart.

Såklart blev jag dålig. Jag som aldrig är sjuk, det är bara 2 månader sen sist. Denna jäkla hostan gör mig galen, nån som har tips på nån BRA hostmedecin? Igår morse kände jag mig bättre, tempen låg på 37,5 å jag tänkte att detta fixar jag. En timme senare var den uppe på nästan 39 grader, så jag fick ringa hem Rikard. Jag fixar inte att ta hand om 2 barn med så hög feber. Somnade tom. på toaletten, Lia fick roa sig där inne, hon älskar ju att vara där, å jag tog en lur sittandes på toastolen. Normalt. Not!

Idag känns det bättre, tog 2 panodil när jag kom upp och febern försvann, nu har jag duschat och känner mig verkligen fräshare! Hoppas det håller i sig. Om 1½ timme väntar 4 års kollen på bvc för Milo, Lia ska vara hos Mamma o Pappa under tiden. Om jag mår bra sen så väntar den vanliga fredagsfikan med Mammorna från byn!

Trevlig fredag!

1 kommentar:

Sofi sa...

Fy då! Ja det är verkligen hemsk att vara sjuk nu när man har barn. Var också jättedålig i höstas och det fanns inte en chans att jag kunde ta hand om barnen.
Hoppas du mår lite bättre framåt dagen!♥

Powered By Blogger