söndag 20 februari 2011

Kalas Kalas Kalas!

Idag har vi haft kalas för båda barnen! Massa folk, massa paket och lyckliga barn. Nu är vi alla dödströtta, barnen sover såklart redan. Dom fick massa fina saker och Milo ville absolut inte gå och sova för det var för mkt att leka med. Fast så trött som han var så fick han sova ändå, taskiga föräldrar... ;) Men han har ju sportlov nu så han är ledig hela veckan!
Bildbombning!


Jag & Milo innan idag, han blev såå glad för han Buzz tårta;


Buzz Lightyear!


Å "Lias" tårta med Barbapappa, fylld med dumlefluff och glasscreme. MUMMA!

Buzz var fylld med päronmousse och Ahlgrensbilar fluff. Måste säga att jag är väääldigt nöjd med mina tårtor, med tanke på att jag bara gjort en annan i hela mitt liv!


Älskade ungar!

Kärlek...

Jo jag vet, tofsen är inte den störta, men ack så söt!

Morfar kom med ett STORT paket, precis som han hade lovat:)

Milo var helt stum och sa inte ett ljud....

Fina snören

Han har tjatat om denna tårtan i 3-4 veckor och nu fick jag nästan tvinga honom att komma och blåsa ut ljusen, fika hade han inte tid med. Nähepp!

Fast det hade Lia! Hon började hoppa direkt när hon såg tårtan, hon har definitivt lärt sig vad det är;)

Fina Fina cykeln och nya hjälmen!


Lia fick oxå en cykelhjälm, hon älskade den och vägrade ta av den. Såå himla söt var den!


Tack alla för idag!

3 kommentarer:

Malins blogg sa...

Wow vilka fina tårtor! Hur har du gjort dem om man får fråga?! Vi ska också ha kalas här snart, för vår Milo fyller också i februari:-) haha! fast Lia föddes i januari, så där var det inte lika iallafall.
/Malin

Jessica - Mamma till Milo o Lia sa...

Haha, det är helt otroligt! Jag är absolut ingen tårtexpert, detta är andra gången i hela mitt liv jag gör tårta. Köpte tårtbilder på Tradera, bara att lägga på, världens bästa uppfinning! Hehe!

Får man komma in och kika i din blogg?

Malins blogg sa...

Självklart får du komma in på min blogg! maila bara din mailadress till malinperzon@hotmail.com så skickar jag en inbjudan!!
Tradera! kan man köpa allt dä? haha då ska jag kanske testa det!
/Malin

Powered By Blogger