fredag 11 februari 2011

Imorgon blir hon 1 år...

Imorgon blir vår lilla skrutta ett år. Ett helt år! Vart i hela friden tog detta året vägen? Jag vet inte, jag vet verkligen inte! Det har så rysligt fort. Jag vill aldrig börja jobba igen, tack och lov så är det iallafall ett halvår till... Jag älskar att vara hemma med mina barn, avskyr att lämna bort dom.

Detta året har försvunnit så enormt fort, jag har knappt hunnit tänka på att hon fyller ett år imorgon. Lilla gumman! Här står en liten söt hög med paketer och väntar, Milo har burit in dom på sitt rum för dom ska minsann han ge Lia imorgon. Han tycker så hemskt mycket om henne, det är underbart att se. Idag på Ikea valde han en sak att ge henne, en plocklåda med klossar. Han tycker verkligen det är roligt att HON ska få saker, även om han väntar som en tok på sin egen födelsedag såklart, den är ju bara 10 dagar bort nu;). Det blir inget kalas imorgon, vi ska ha kalas för båda barnen nästa helg istället. Mamma o Pappa skulle kommit på middag men mamma är sjuk så det blir nog inget med det. Vi får fira lite själva helt enkelt, det är ju inte så att Lia förstår det.

Handlade massa på Ikea idag och himmel så fint rummet blir. Det är rosa, rosa, rosa och lite lila. UNDERBART med andra ord;)

Alldeles Alldeles Ny....

2 kommentarer:

annica sa...

Naaw stora tjejen, visst går det för jäkla fort! Jobba längtar man ju inte efter precis..var jobbar du? känner du nån sabine ohmes eller nåt sånt från dina trakter?

Sofi sa...

GRATTIS FINASTE LIA PÅ FÖDELSEDAGEN!!♥

Powered By Blogger