torsdag 17 februari 2011

Godnatt!

Fy för vad trött jag är. Inatt har Lia hållt låda mellan 3-5. Hon var väl drygt halv sex när jag somnade om och tio över sex vaknade hon igen. Behöver jag säga att jag är dödstrött nu?
Har dessutom varit begravning idag och den var fin... Å sorgsen, såklart. Tycker inte om begravningar. Avskyr momentet då man ska gå fram till kistan. AVSKYR. Tycker inte det är fint, tycker bara det är hemskt jobbigt. Min söta Farmor var så ledsen... Usch.
Så ja, jag är heelt slut nu. Hoppas Hoppas Hoppas hon sover inatt. Jag behöver sova. SOVA. Hoppas även att hon inte fått vattkoppor... Hon hade 2 prickar vid halsen, men dom har sett likadana ut sen 12 idag och det har inte kommit fler... Lär ju visa sig imorgonbitti. Hoppas inte, pallar inte en vecka till instängda... Dessutom så lär hon ju isf ha smittat Algot och Alfred igår på ÖF och då kommer deras koppor lagom om 2 veckor.. När vi ska till Lalandia. Nej, så får det inte bli! *bestämmer*

Nu Sova.


2 kommentarer:

Malins blogg sa...

tycker våra dagear ser ungefär lika ut..har också setat instängd i en vecka på grund av sjuka och inväntar just vattkoppr, som går på dagis..suck! inte ska det vara lätt att ha barn ibland inte.. Längtar efter vår och sol nu!
Se, nu blev jag fast i din blogg;-)
Mvh. Malin

Jessica - Mamma till Milo o Lia sa...

Åh det är så trist att sitta instängd! Förra veckan var jag inte utanför dörren från lördagen till lördagen där efter!!

Powered By Blogger