måndag 21 februari 2011

Måndag med vattkoppor. Igen.

Då var det Lias tur. I morse hann jag precis säga till Milo att vi skulle åka till Alfred och leka idag, när jag såg att Lia hade lite prickar i nacken. Av med pyjamasen och där var maaassa prickar. Bara att bli hemma, Milo blev lite besviken såklart. Han fick ju dock så mycket fina grejor igår så han har varit sysselsatt utan klagomål idag. Jag gissar på att det blir samma sak imorgon;). Imorgon är det den stora dagen och det tog en hel timma att slå in hans paket ikväll! Det blev en himla massa, vi hittade ytterligare 2 saker som vi köpte i Ullared då innan jul i förrådet ikväll. 15 små paket väntar honom imorgonbitti! Nån bok, nån film, nåt memory, ett spel, stödhjul till cykeln, lysen till cykeln, 2 tröjor, ett påslakan och så då det roliga; En traktor, ett V-smile tvspel och lite lego. Blir nog en glad kille, som han väntat på denna dan!

1 dag gammal... Tänk att denna lille plutten blir 4 år imorgon!
Vi älskar dig oändligt!

2 kommentarer:

Septemberflikka sa...

Åh, vilken liten Milo! Vilken goding! Grattis i förskott.

kram

Malins blogg sa...

hej igen.
Om du försökt skicka din mailadress via "kontakta mig" på min profil, så kom den aldrig fram. Har konstaterat att den inte funkar. Annars kan du bara skriva din mailadress här, så går det lika bra.
Mvh Malin

Powered By Blogger