söndag 27 februari 2011

Ja jag vet.

Det är glest mellan bloggningarna och ännu glesare på foton... Det kommer. Fast inte idag, jag är såå trött! Helgen har varit fullspäckad och super!

Först av allt; Tack till mina fina vänner för en toppenbra lördagkväll! Bättre födelsepresent finns nog inte! Ljuvlig att få sitta ner och äta utan att nån drar i en, sitta i TRE timmar på en underbar teater och allt detta medans jag fick skvallra lite med dom finaste töserna i världen. TACK!
Ni som ännu inte har köpt biljetter till Skönheten och Odjuret som visas på Kristianstads teater nu, GÖR DET! Den var verkligen bra, rolig och underbar sång. Den hade allt och man gick väldigt glad därifrån. Väl investerade pengar! (säger hon som fick det i present;)).

Resten av helgen har bestått av allt möjligt; En tur på stan, städning, 30års kalas för R´s bror, fikat med mina underbara gamla kollegor och alldeles för lite lugn och ro. Men det har varit en bra helg!

Imorgon är det babysång, äntligen! På eftermiddagen MÅSTE jag ta mig in till stan och hämta ut mitt körkort på posten, mitt gick ut i början av januari... AJ aj! Sen får jag väl börja på en eller tre listor på allt vi måste asa med oss till Lalandia; På torsdag bär det av!

Nu väntar sängen!

1 kommentar:

Lotta sa...

Tack själv för i lördags! Mycket trevligt =)

Powered By Blogger