fredag 25 februari 2011

Freeedaaasmyyyys!

Äntligen fredag! Vilket trist sportlov vi fick. Nu hoppas jag det är slut på sjukdommar för ett bra tag framöver. Idag är Lias koppor väldigt små och har i stort sett gått tillbaka, så jag är ganska så säker på att hon är smittfri. SKÖNT!

Idag har jag varit med Milo på bvc för att kolla syn och hörsel igen. Hörseln var bra denna gången, synen lite bättre, men fortfarande inte bra. Remiss till ögonläkare. Hmm. Känns konstigt. Jag tror egentligen inte att han ser dåligt, hon testade 2 ggr på dom minsta bokstäverna sen slutade hon. Hade hon försökt lite till så hade han nog fixat det faktiskt... Nåja, det är ju bättre att kolla upp det.

Idag har Milos rum fått sig en ordentlig omöblering. Min farfar gick ju bort och Milo fick hans säng som bara var nåt år gammal. Toppen, vi har länge tyckt att hans säng börjar bli liten... MEN, hans rum är ju så förbaskat lite så det tog lite trixande innan det blev bra. Får visa bilder imorgon, för jag orkar verkligen inte nu!

Imorgon blir det stan en runda på dagen och på kvällen är det middag och Teater med tjejerna - I Löve!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger