onsdag 20 april 2011

Tivoliparken!

Idag har vi haft en heldag i stan. Vi körde in redan vid 10, målet var att hitta en solhatt åt Lia som svettades ganska så bra i mössan häromdagen när det var 20+ ute... Det hittade vi på Lindex och sen mötte vi upp med Lotta, Madde och Maria & Erik för en lunch på Trendie. Mycket trevligt! Efter det styrde vi mot tivoliparken för att träffa Mammorna från byn. Hade en helmysig eftermiddag och det uppskattades av barnen. Lia går och går och går. Hon älskar numera att vara ute,så fort vi ska ut sätter hon sig ner i hallen, tar sina skor och viftar med fötterna. Hon vet minsann vad som gäller:).

Ikväll har jag varit på Maxi och handlat tillsamamns med resten av stan ungefär. Har ju lovat att göra tårtor till Pappas kalas imorgon så jag var verkligen tvungen att trängas där idag. Ikväll har jag fixat 2 fluffar som måste stå över natten. Det blir en tårta med dumlefluff & glasscreme och en med päronfluff och aftereight fluff. Hoppas nu det blir bra:).

Nu är det långledigt för vår del, Rikard är ledig tills på tisdag! GÖTT!

Milo hittade en hatt på H&M idag. Jag frågade vad han skulle med den till och han sa: Men Mamma, det är ju sån cowboysarna har.
Å det har han ju rätt i;)

Går, går, går, går och går lite till...

Men gunga är bäst!


Älskade ungar!

Lite ankjakt


Lia jagar ankor:)

1 kommentar:

Lina sa...

Kanske skulle våga mig på sån fluff till kalaset nästa vecka! Är det svårt? Vad har du för recept? Behövs de 2 olika smaker till varje tårta?
Söta bilder på barnen :-)

Powered By Blogger