tisdag 5 april 2011

Bättre & Bättre...

Ja jag vågar knappt säga det, men idag har Lia mått ganska bra! Hon har bara fått lite lite och äta, i morse fick hon dock för mycket välling. Jag var trött och gjorde alldeles för mycket välling, hon var såå hungrig och drog i sig en hel flaska. Det rann bokstavligen ur henne. Hon kräkte liksom inte, det rann verkligen som om hon var helt överfull. Resten av dagen har det varit bättre, hon har fått lite pasta, lite 4 månaders gröt och lite vätskeersättning och det har gått bra. Skönt! Hon är ju rolig, saft vill hon inte ha, men vätskeerättningen tycker hon är skitgod, haha. Trodde aldrig jag skulle få i henne den.

Var uppe på provtagningen och lämnade urinprovet idag. Jaaa, jag skulle lämna urinprov från min dotter, sa jag. "Ja, det vet jag! Er glömmer vi inte i första taget!" med ett stort leende. Jaaahopps, vi tackar för det:).

Milo sa en rolig grej idag med, han och Rikard satt och kollade i hans djurbok och Milo pekade på kamelerna.
"Vad är det för nåt djur?"
"Det är en kamel"
"Jaha. Å vad är det då? Deras bebisar?" sa Milo o pekade på pucklarna. Ja shit vad vi skrattade!

Annars har det varit en bra dag, vi var uppe på sjukhuset och lämnade proverna, sen åkte vi till Solhaga och köpte lite blommor. Hem och käkade och sen gick vi ut på promenix med grannarna. Alla 4 små somnade och Milo lekte på lekplatsen och vi satt och njöt och längtade efter ännu mer värme och kaffe;).

Nu är det strax Desperate!

Lia la beslag på storebrors bok när han inte såg...
Idag känner man igen henne igen!

Hittade en gammal bild på Milo, kan det vara från sommaren -09 kanske. Tänk vad tiden går... Han hade alltid en massa nappar, annars kunde han inte sova. Gos!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger