tisdag 12 april 2011

Just nu...



Milo har kräkt. Jag håller på att bli galen! Hur fan är det möjligt?! Ska vi A L D R I G få vara friska?! Tilläggas kan att han sa att han hade ont i magen och inte ville äta... Jag trodde att han var hungrig och tvingade i honom mat... Ibland när han är så där suuuperhungrig så blir han helt knäpp och vägrar äta, fast det enda som hjälper är ATT äta. Å så trodde jag det var. Det var det inte. Han kräkte. Stackars min grabb, känner mig genomelak. "Jag sa att jag inte mådde bra Mamma! Jag mår inte bra! Jag vill inte kräääka!!" Ja jag känner mig verkligen hemsk. Jag hoppas att det iaf inte var magsjuka... Han har inte kräkt mer sen och det luktade inte ens kräk så som det brukar göra när det är kräksjuka. Däremot har han hög feber nu och somnade på soffan.

Älskade hjärtat.

1 kommentar:

mamma sa...

Stackars lilla Milo, inte konstigt du inte ville äta hos mormor. Nu hoppas vi att det inte blir mera av detta elende, ni måste ju få vara friska nu... kram hjärtat...

Powered By Blogger