lördag 9 april 2011

Cirkus!



Milo är väldigt förväntansfull, vi sitter på första parkett och väntar. Nästan 30 minuter kvar. Vi konstaterade att det är samma cirkus som var med i Böda Sand programmet i höstas. Det var evigheter sen jag var på en riktig cirkus, spännande tycker minsann jag med. Lia är hos Morfar under tiden, lite väl liten för cirkus...

Det är riktig vår idag, 14 grader och sol. Man undrar ju hur folk tänker som då tar på barnen vinteroveraller, jag här sett flera stycken idag. Bara här på cirkusen har jag nog sett 5 minst. Föräldrarna har såklart tunna vårjackor. Ja man undrar ju hur folk tänker...

Dagen inleddes med frulle på fantasi med töserna, väldigt mysigt och gott!

Trevlig lördagkväll alla!

1 kommentar:

Lina sa...

Cirkus brukar va uppskattat :-) Vi har varit på några med Engla och Wille men det va ett år sen sist!
Ja de där med ytterkläder tänkte jag på häromdagen när jag hämtade Engla och Wille på förskolan! En del barn har ju samma kläder när det är 15 plus som dom hade när de va 15 minus... Hur tänker föräldrarna?!? Själva gick dom i bara t-shirt...

Powered By Blogger