måndag 12 december 2011

Znaaark....

Vad trött jag varit idag. Det krävs allt ett par dagar att återhämta sig från ett party nuförtiden. Jag brukar inte gäspa på jobbet men idag har dom smitit ut mer än en gång.
Lucia i morgon och vi är lediga. Jag älskar Lucia. Älskade att gå Lucia när jag var mindre. Det var många år sen nu man gjorde det, sist var väl på gymnasiet skulle jag tro... På barnens förskola går man inte Lucia, det är bara 5åringarna som går för dom andra barnen och deras föräldrar. Jag saknar det, att få titta på Lucia. Alla andras barn går Lucia och det känns verkligen som att både vi och barnen missar ngt. Okej att dom små inte gör det, men Milos avdelning kunde gott gjort det... Nästa år är det ju hans tur i vilket fall som...

Nu är vi lediga tisdag och onsdag. Vi leker gärna om nån är sugen! Dock endast med friska, icke förkylda barn helst!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger