tisdag 6 december 2011

Phanter & Rocket!

Jepp, imorgon får phantern och rocket åka med till dagis. Självklart pratar jag om barnens overaller, det fattade väl alla? Nåja, det finns en anledning till dom namnen... Dom syns nämligen väldigt väl dessa overaller, Rocket är riktigt neon-orange, jag har aldrig sett något så orange i hela mitt liv tror jag, det gör nästan ont i ögonen! Lias är såklart Phantern och den är knall-neon-rosa. I LÖVE! Jag älskar all färg, jag älskar att komma till dagis och direkt set jag vart mina kids är.

Rocket - ännu mer orange och lysande på riktigt

Läckraste Phantern!

Å Lias nya katt-klänning från Molo Pre-spring kollektionen. Varför inte lite vårkläder nu när det snart är jul? Nåja, tösabiten blev toookig i klänningen, lär inte få på henne ngt annat till dagis imorgon heller skulle jag tro... 

Å Milo i sin nya Campingtröja som han säger. Oxå Molo Pre-spring såklart!

Dagens paket i adventskalendern, barnen har lekt med dom hela dagen! Lia älskade boken med fåglar så pass så den nästan är söndersliten redan. 

Imorgon är det jobb och dagis igen. 3 långa dagar innan det är helg. 
Jepp Jepp!

1 kommentar:

mamma sa...

ja det är ju bra att barnen syns på dagis, går ju inte att ta fel där inte. Det är väl de 2 barnen som syns bäst på gården när dom är ute och leker på dagis... kul grejor i deras kalender...kram mamma

Powered By Blogger