måndag 26 december 2011

Annandag Jul.

Annandag Jul och som vanligt på Annandagen har vi firat min kusin Erik som fyller 17 år idag. Jag har även hunnit med en sväng till stan i eftermiddag, fyndade på Polarn och Pyret av alla ställen. Skalbyxor till Milo för 200 kr, tack vare 50% rea och 100 kr på Wrapp gratis presentkort:). Ja, det råkade även slinka med en klänning och ett par leggings... På Åhléns fyndade jag en pyjamas till Lia och ett par velourbyxor till Milo.

Nu sitter vi och slappar i soffan och landade på Cirkus på tvåan, Milo skrattar så han håller på att trilla av soffan åt clownen. Han skrattade lika mkt när vi var på cirkus i somras.

I brist på andra bilder så bjuder jag på några från Lille Julafton som jag inte hunnit lägga upp innan;


Äntligen kommer tomten... 

Nej Nej Nej skrek Lia....

Men hon fattade fort galoppen;) 

Lycklig unge!

Snäll Tomte;)

Hej Då Tomten!

Pappan fick o bygga....

Å Lia serverade mat hela kvällen:)

Inga kommentarer:

Powered By Blogger