torsdag 1 december 2011

Lång dag...

Fy, torsdagarna är grymma. 7-16,30 är barnen på dagis. Jag tycker det är på tok för länge, som jag skrivit innan med. Klockan var 16,40 innan vi var hemma och barnen var dödströtta. Rikard var sen på jobbet och inte hemma förrän halv sju. Fixade lite snabbmat, nästan på omöjligt det med med 2 dödströtta ungar, fick springa mellan köket och TVrummet hela tiden för att se till så dom inte somnade. Efter maten åkte båda kidsen i badet och där roade dom sig i nog 45 minuter iaf. Sen var det bara pyjamas på och landa i soffan. Jag & Milo kollade in julkalendern och Rikard kom hem lägligt nog för o lägga Lia.
Nu sover dom och jag är helt slut. Pju. Avskyr att bara se dom 2 timmar på en dag. Jag förstår mig inte på hur folk orkar som alltid har det så här, dag ut och dag in, varje vecka. Det är inget liv för mig, det är inte därför jag skaffat barn. Jag saknar dom små busarna redan och jag lär inte se dom förrän imorgon eftermiddag. Nåja, imorgon är det fredag och jag jobbar bara till kl.13! Imorgonkväll är det dessutom dax för tjejfest hos Lotta, weehoo så kul!

Sötaste Batwoman här hemma häromkvällen:). Klär storebror ut sig så ska ju hon med, såklart!

Å ett spöke:)

Busungar!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger