onsdag 14 december 2011

Ledsen Milo...

Milo har redan vaknat 2 ggr ikväll och varit ledsen. Antar att det är oro och nervositet inför operationen... Tycker så hemskt synd om honom, jag vet ju så väl hur det kändes... Men jag vill ändå förbereda honom. Han är rädd för alla sprutor säger han. Mitt lilla hjärta. Själv är man ju oxå lite rädd och orolig vilket jag ju såklart inte säger till honom. Imorgon stannar Rikard hemma med barnen och jag ska jobba. Det känns så hemskt onödigt att lämna honom på dagis 1 dag och så blir han kanske dålig, känns bäst att hålla dom hemma.

Idag bokade vi en minisemester på Lalandia, 2012 kommer inledas bra alltså:). Vi hade planer på att åka över nyår, men 2 dagar senare var det halva priset så valet var ju inte så svårt!

Liafia har varit sååå trött idag. Hon hade nämligen sovit middag i 10 minuter när det ringde på dörren och hundf*n började skälla, sen gick det ju icke att somna om henne! 

¨
Så sur-minen var framme ganska mkt idag:)

2 kommentarer:

mamma sa...

ÅÅÅÅ Stackars lilla Milo,klart han är ledsen han vet ju inte riktigt vad dom ska göra, och tur är väl det !!! Vi får trösta honom med att han ska få en jättefin present av mormor och morfar när han kommer hem. USCH jag blir också ledsen när jag tänker på det....Kram Milo...

Mollan sa...

hihihi vad sööt hon är när hon nästan håller på att somna... =)

Powered By Blogger