torsdag 22 december 2011

Dan före dan, före dan....

Eller nåt, jag snurrar alltid ihop det där!

Full rulle idag med. Såg till att vara i stan klockan tio, hann på 1 timme inom 5 affärer och göra allt jag skulle. Perfekt! Sen hämtade jag mina töser Lotta och Jenny som följde med hit för lite Julfika. Dom blev väl underhållna av Milo som bara inte kunde sluta tragga...;)
Sen fick jag köra tillbaka dom till stan då jag ändå skulle inom jobbet och lämna nycklar och kort, nu ska jag inte dit där mer. Skönt med avslut.
Hann hem och slå in R´s julklappar, sen kom han hem, vi käkade och sen åkte vi till Familjen Persson för lite glöggfikamys med alla våra underbara vänner här från byn. Så himla mysigt! Underbara goa Mammor, Pappor och kids!

Nu är vi lagom slitna och börjar fundera på en säng... Mmmm.. Lille Julafton imorgon, firas här hemma med Farmor, Farfar och Farbröder med flickvänner. Ser vi verkligen fram emot!


God Jul!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger