torsdag 29 december 2011

Nytt jobb!


Idag blev det klart att Jag börjar nytt jobb den 10 i Tollarp. Mitt vikariat går ut den 9e så det passar ju jättebra. Detta är oxå ett vikariat, men som Jag fattade det så var det goda chanser till mer.

Bråda dagar, idag var Jag först i tollarp, sen har vi varit i stan några timmar, shoppat lite, varit på eko och bytt Lias pippi peruk till en som passar och nu är vi på väg till yngsjo för att låna släpet. Har en massa mög som ska slängas imorgon.

Ikväll ska vi till min morbror o fika, imorgon ska vi till phong o Nina och sen är det nyårsafton och då kommer det folk till oss. På måndag åker vi till lalandia. Fullt ös!

2 kommentarer:

Lina sa...

Grattis till jobbet :-) Är det på förskola? Verkar det bra? Du trivdes inte på förra jobbet eller (tycker jag förstått det när jag läst här...)
Jag håller oxå på att söka jobb igen då mitt vik oxå gick ut nu vid jul! Tyvärr finns det bara jobb inom förskolan och jag vill va i skolan... Får se hur det löser sig! Hoppas ni får en trevlig nyår :-) /

annica sa...

Grattis till nytt jubb. Skönt när det händer lite, om ni orkar ses nån dag och är lediga framöver så hojta. Aleya hade nog gärna lekt med Milo och Lia:)

Powered By Blogger