lördag 31 december 2011

2011 blir 2012.

Ännu ett år har passerat. Jag kan inte förstå att det gått så fort. Barnen har blivit så stora och vi har ingen bebis längre... Tiden bara rullar på och jag hinner inte med!
2011 har väl ändå varit ett bra år. Ett mellanår. Inget enormt bra har hänt, men heller inget dåligt. Om jag inte minns fel så var det väl ungefär det jag önskade mig av 2011, så då får jag väl säga att drömmarna har gått i uppfyllelse!
Inför 2012 önskar jag mig ett roligt, givande och bra år. Att vi alla får vara friska och må bra och givetvis har det bra tillsammans. År 2012 har jag och Rikard varit ihop i 10 år. TIO ÅR!

Kvällen ikväll kommer att firas tillsammans med Jenny, Malin, Jocke, Johanna och Mattias och så givetvis våra barn. Hoppas på en rolig kväll tillsammans, välkomna vänner!

1 kommentar:

Lina sa...

Ja jag håller med, tiden bara springer iväg! Detta året blir mina barn 7,5 och 2 år, helt sjukt! Känns som det va igår Engla föddes! Bara vi som inte blir äldre ;-) Härliga bilder i inlägget ovan på dina barn :-)

Powered By Blogger