torsdag 10 november 2011

Molos Lagersalg 2011!

Okej, ni ville se bilder. Å ja, jag är galen. Men jag bjuder på det för det är så jäkla roligt!

Here we go!

Lite leggings i 92 & 98

Klänningar måste man ju ha...

Sommaren 2012 är räddad:)

Lite mer klänningar, Lia älskade häst-klänningen som ni ser;)

Tröjor i 92 och linne till sommaren

Knappisar i 92:)

Alla dessa suits... I löve! Lia har växt ur alla i 80 så nu har vi fyllt på lite. Kan dock inte svara på varför jag köpte 92 när jag borde köpt 86, man blir lite förvirrad och snurrig där inne;)

Fotbolls påslakan till Milo och Katt påslakan till Lia.
vintermössor

Vinterjacka till Lia och Vinteroverall till Milo som jag är såå glad att jag hittade tillsist!


Skaljackor och lurvar till Milo i 122 till våren

Tröjor till Milo i 116 & 122

Tröjor i 122 till växalådan... 


Tshirts till sommaren och underbara byxor! 


Det var en av dom bästa salgerna nånsin, dock fick vi en smärre chock när vi kom dit och ser att dom smällt upp ett stort jävla tält utanför och att salgen ska vara i tältet. Dvs, 3 timmars köande utomhus och resten av dagen/kvällen oxå utomhus... Men det blev väldigt bra ändå! Å det är alltid trevligt att köa och träffa alla dessa underbara pölsekärringar, vilka goa människor det finns:). 


1 kommentar:

Tina "Smileycat" Mattsson Stjern sa...

sååå fint! ;-) Du, du vet väl vart det ska flytta sen? ;-)

Powered By Blogger