lördag 19 november 2011

Halsfluss.

Jomenvisst. Milo har halsfluss igen. Precis som vi misstänkte. Ny medicin och denna gången hoppas vi att det hjälper bättre, åtminstone fram tills det är dax för operation den 16 december. Milo får inte vara på dagis på måndag heller, mitt jobb kommer att juubla av lycka...

Känner mig trött på det mesta idag. Trött på att ha sjukt barn och aldrig kunna göra nåt, trött på att behöva förklara mig på jobbet (det är ju inte så att nån av oss tycker det är roligt heller...), trött på att alltid städa och städa och ändå syns det fanimej inte. Förbaskat trött på att ha en diskmaskin som inte fungerar och riktigt trött på detta vädret, 10 plusgrader och mulet. Deprimerande. Var är vintern?! Nästa helg är det första advent men det känns banne mig inte.

Nästa helg är det Idoldax i Malmö, det ska bli väldigt kul! Barnen ska vara hos mina föräldrar och vi ska sova på hotell och shoppa på lördagen. Ska bli sååå gött, första gången sen vi fick Milo som vi åker iväg själva, dvs. nästan 5 år sedan!


I eftermiddags har jag ju då städat. Kul verkligen. Not. 

Hoppas att barnen vill sova strax så vi kan se på Så mkt Bättre i lugn och ro... 

1 kommentar:

Malins blogg sa...

hej igen! din frustration är min :-) Och tänk!!! ytterligare en gång har vi nått gemensamt! Vi ska ju också bo på hotell, på tu man hand på lördag :-) Första gången utan barnen sen Lia föddes :-) hoppas hoppas bara att alla är friska så det går vägen! Skönt att din Milo blev frisk! hoppas det håller i sig nu!
Kram

Powered By Blogger