söndag 20 november 2011

Äntligen!

Äntligen är Milo frisk igen och medicinen har gjort sitt. Så skönt, idag har han haft så mkt energi så vi har blivit helt utmattade. Totalt sjövild. Fast det blir väl så när man legat i soffan i 4 dagar. Läkaren sa ju att han inte fick gå till dagis förrän på tisdag, alla andra gånger har dom sagt 2 dygn med penicillin innan dagis. Har googlat och både sjukvårsrådgivningen och alla andra sidor säger 2 dygn sen är man smittfri, så ja, han får banne mig gå till dagis imorgon. Läkaren måste tagit fel på dagar eller nåt. Jag har varit hemma så mkt så jag kan inte vara hemma i onödan. Han är pigg, frisk, har fått medicin i 2 dagar - det blir dagis imorgon!

Idag har vi hunnit med massa. Jag har putsat fönster, strukit tvätt, röjt i hallen, kollat så alla adventsgrejor funkar och tvättat 4-5 maskiner tvätt. Dessutom har vi varit på liten promenix och matat ankorna och Rikard har förberett belysningen där ute till nästa helg. Det är skönt att ha iordning på söndagskvällarna!



Vi hittade två busiga barn vid vasken i förmiddags... Skrattandes och busandes.... Behöver jag säga att dom var ganska blöta, precis som golvet?

Hjälps åt att hålla gammeltanten;)

Aaankaa - säger Lia heela tiden:)


*finaste*

Klätternisse

En liten som gör ALLT storebror gör. ALLT!

Fast se över kanten var lite svårare;) 

Inga kommentarer:

Powered By Blogger