tisdag 8 november 2011

Himlen är nära!

Nu så, bara några timmar tills vi packar in oss i bilen och åker mot Molo Heaven i Köpenhamn! Har ingen koll på hur många gånger jag åkt längre, men det är lika roligt och pirrigt varje gång! 7 galningar inpackade i en bil för att köa ett antal timmar tillsammans med ännu fler goa galningar innan dom öppnar dörrarna till massa fina barnkläder, visst låter det galet?! Hade nån sagt detta till mig innan jag fick barn hade jag skrattat - men tji fick jag;) Times change!

Lia i Mammas favvokläder som börjar bli alldeles för små.... *måste hitta större*

Stor tjej kan ha stor tofs :)

Å Milo i hans första Polarn & Pyret plagg. Detta ybersvenska märke som jag egentligen inte alls gillar, men denna tröjan fastnade jag för. Milo var liiite tveksam, den var ju rosa, så hemskt, men jodå, den var tillräckligt fräck ändå;)

Älskade unge! Han ville stanna hos Mormor ikväll och det fick han såklart, dom ska ju ändå vara där hela dagen imorgon. 
Idag har Milo fått tömma sin sparbössa. Han har velat ha en bil väldigt länge, från Cars 2 serien:
Vi har sagt att han får spara ihop till den och ja, han hade ju en hel del i sin sparbössa redan. Nu fick vi en 30% rabattkupong på EKO så därför fick han slå till nu. Han har inte släppt den sen vi kom hem strax efter lunch och den är såklart med till mormor med. Det var en stolt grabb som lämnade fram hela burken med mynt till kassörskan, som skötte det hela med ett leende. SÅ kul kan det inte vara att räkna ihop 400 kr i  enkronor/femmor/tior men hon klagade inte, pensionären bakom däremot grymtade; Ska du räkna ALLA dom mynten?! 
Jaa, det får jag ju göra, sa kassörskan bara. Stor eloge till henne! Kan tillägga att där var massa kassor öppna och i stort sett ingen kö, så därför tyckte jag han kunde få betala själv. Stolt, lycklig grabb! 

Näe, nu måste jag sussa. Ska möta upp töserna vid 8,30 i stan imorgon och innan dess lämna Liafia till mormor och pussa på min Milo. 

Natti!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger