söndag 6 november 2011

Helgen över.

Så var det söndagkväll och denna helgen har oxå försvunnit i en rasande fart. Har inte ens hunnit med o blogga, eller orkat. Det är så grått o trist nu så man blir så slö och trött som man bara kan bli! Ser fram emot december med lite mer ljus och kanske lite snö som ljusar upp tillvaron.

Igår var jag & mammorna i byn ute och åt middag och sen var på teater och såg på Grease. Efter det slog vi dessutom till på en drink på mitt gamla favorithak, Banken (ja jag vägrar säga Bånken...). Kändes lagom skumt att vara där igen, inget var sig likt och alla var så unga, hur gick det till?! Det första jag såg var ett par föräldrar till ett barn på avdelningen där jag jobbar, lite jobbigt. Vi stannade till ungefär kl.23 när musiken började bli hög och det kom ännu fler 2oåringar, då tyckte vi det var lagom att åka hem till socknen;). En väldigt trevlig kväll och teatern var jäääättebra! Underbart att lyssna till så många bra sångare/sångerskor.

Idag tog hela familjen en tur till Naturum, uppskattat av barnen men jag trodde nog det skulle vara "mer" nu när man hört så mkt om det.

Stoora fiskar där:)

Lias stora lycka; En film om BARA kossor. Undrar om den finns o köpa?!

Blivande fågelskådare? 





Näe då. Lia är inte alls busig. Inte alls!

Till Lias stora lycka kom min moster och kusin och visade sin häst och vagn idag. Å både Lia & Milo fick åka!


Behöver jag säga att jag fick ett stort NEJ när jag lyfte henne därifrån?!
Lite lätt arg blev hon... 

Nu är det så kväll och barnen sover sen kl.19, tack och lov. Har varit mkt tjat och gnat och tjabb idag, pju. Åhhh vad jag längtar till jobbet imorgon. 
NOT. 
Hade jag haft ett annat jobb så ja, då hade jag nog gjort det. Men som det är nu, så är det 2 barn som bråkar hemma och ungefär 13 på jobbet, så ja... Jag tar hellre mina egna kids då, faktiskt. 


På onsdag bär det iaf av mot KÖPENHAMN och då vet ni alla vad som gäller...

SALG DAX! 

Inga kommentarer:

Powered By Blogger