måndag 21 november 2011

30 minuter.

Idag hann jag jobba i 30 minuter. Sen ringde telefonen. Dagis. NEJ! Sa jag bara. "Förlåt" sa dom... "Men din son har kräkt..." Ja givetvis måste jag hämta honom. SUCK och dubbelsuck. Nu tror jag ju iofs att det är medicinen han kräkt av, men självklart ska han inte vara på dagis ändå. Han har ont i magen, han fick ju en stark medicin. Sitter i telefonkö till vårdcentralen nu så får vi höra vad dom säger. Det är ju faktiskt stor skillnad på att vara på dagis och vara hemma, han kanske inte fixar det när han får denna medicinen. Eller så måste han få en annan medicin. Lite panik får man ju, han måste verkligen få bli riktigt frisk så han kan opereras om en månad...

3 kommentarer:

annica sa...

fy sören vad drygt

5 Vikingar är fler än 1 Joddlare sa...

Men fy vad ni har det tufft nu! Hoppas Milo kryar på sig!!Styrkekram

mamma sa...

Usch så tråkigt, han verkade så pigg i går kväll. Men det är inget att göra åt detta nu, jag hoppas att ni får ett läkarintyg det bästa vore nog att vara hemma kuren ut. Tråkigt med jobbet men Jessica , jag lovar det blir bättre, fast svårt att se detta nu.kram mamma

Powered By Blogger