onsdag 9 mars 2011

Vår!



Igår var det vår i Skåne! Skaljacka och överdragsbyxor åkte fram, underbart underbart! Idag har det kommit lite regn men åh, vad det regnet luktade gott. Det luktade riktigt vår regn, inte mycket som slår den lukten... Underbaaart! När jag hämtade Milo på dagis idag var han geenomsvettig i overallen. Det är nog dax att säga Tack och Hejdå till den nu, äntligen!

Idag har det först varit dagis för Milo och sen en väldigt trevlig eftermiddag på Öppna Förskolan. Guuud, vad jag kommer sakna det när jag börjar jobba... Dagisansökan ligger här bredvid mig. Beredd att lämnas in. Jag vill inte. Vill inte. INTE. LillFia känns för liten, jag är inte redo...

Imorgon blir det ett besök på museets Elsa Beskow utställning och sen lite lek och fika på Barbacka. Dagis struntar vi i, sånt underbart man kan göra när man är hemma...

Fredag, ÅH vad jag ser fram emot FREDAG! Då ska vi Mammor i Byn ha party! UTAN KIDS! Fatta att vi kan sitta ner och snacka utan alla knattar som drar i allt. Vi ska dricka varmt kaffe. Det ni! Å såklart, lite starkare drycker med;).

Inga kommentarer:

Powered By Blogger