söndag 20 mars 2011

Tråksöndag.

Huu vilken trist söndag! Både jag och Lia är såå förkylda och hostiga, Lia har dessutom haft feber sen igårkväll. Milo är oxå förkyld och hostig, men tycker hans börjar bli bättre iaf. Inte många knop har blivit gjorda idag... Inatt hostade jag så jag spydde, ingen höjdare alls. Denna jäkla hosta gör mig galen, det är ju helt omöjligt att sova på nätterna när man har sån hosta. Har inte blivit många timmar inatt. Idag hoppas jag på att barnen somnar tidigt så vi får lite lugn och ro och sen hoppas jag att vi alla mår bättre imorgon. Imorgon får det bli en lugn hemmadag till, ja, Milo får väl gå till dagis och leka annars blir väl han galen här hemma...

Lia sovandes på Mammas arm innan idag, med sin älskade filt... Det är den enda filten som gäller nu, så fort hon blir trött kommer hon bärandes på den. Gos. Älskade Älskade Unge, måtte du må bättre imorgon!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger