fredag 11 mars 2011

En Drink Nån?

Det är inte vanligt att det är tyst här hemma. Det är heller inte vanligt att jag är helt själv hemma. Nu är det dock helt tyst och jag är heeelt själv här hemma. Känns konstigt och samtidigt vääldigt skönt! Om 1½ timma ska jag på "mammafest" och tills dess njuter jag av tystnaden och att ingen drar i mig hela tiden. Underbara älskade ungar, ni är det bästa som finns, men oj vad skönt det är att få vara helt själv ibland!

Har packat med lite gott som ska drickas;

Nya xide smaken rasberry/melon är så himla god och ett helt flak införskaffades på Bordershoppen... Några får följa med ikväll;)

Å Rekorderligts sommarcider, Strawberry Lime är oxå en höjdare! Några får följa med ikväll med ja...


Denna sjukt goda och starka shotten får nog fart på Mammorna va? ;) Sjukt god och STARK, som att dricka den starkaste halstablett du smakat ungefär.

En stor favorit hos mig, Bacardi Apple tillsammans med lite sprite eller 7up och tärnade äpplebitar i. MUMMA!

Å så denna livsfarliga lilla 50%iga dricka... Älskad och hatad av många. Extremt god med chockladmjölk.

Ja, givetvis ska jag inte dricka allt detta. Fast eftersom jag inte kan bestämma mig nu vad jag är sugen på så får det allt ta och följa med! Kanske blir det nåt litet av varje? mmm!

På Youtube spelas Linda Bengtzings melodifestivallåt, en sann schlager som dom var förr i tiden!
Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa till mig.
Trevlig kväll alla!

1 kommentar:

ankungar sa...

Hoppas du får/fick en härlig kväll!

Powered By Blogger