tisdag 15 mars 2011

Äntligen är det vår!

Äntligen Äntligen är det vår i luften! Fortfarande kallt, men det luktar vår. Då måste det ju vara vår med? Idag har det iaf varit 3-6 plusgrader, overallerna är undanstoppade och skalkläder framplockade. Vinterskorna får dock hänga med ett tag till, känns lite väl kallt för gympadojjs.

Får väl bjussa på lite vårbilder då:)

Coolaste cykeln!
"Jag & Min morfar, vi har Mustang vi..."
Kom ju på att vi hade denna cykeln till Milo och den var väldigt älskad av honom. Den gick heeelt klart hem hos LiaFia med!
Skitkul ju!
Perfekt när man vill gå ut en stund på kvällen men inte vill att dom ska somna i vagnen;)
Å så hann vi med en liten gungtur med innan det blev mörkt...
Å några rundor på rutschekanan med såklart:)


Imorgon blir det inget dagis för Milo, för imorgon ska både Milo & Lia till tandläkaren på förmiddagen. Tjohooo! Får väl se hur detta ska gå;) På eftermiddagen blir det öppna förskolan, som vanligt.

2 kommentarer:

Lina sa...

Härligt med vår och skönt att slippa vinterkläder :-9 Men jag tycker det är lite svårt när det kan va minusgrader på morronen och 10 plus på eftermiddagen...
En sån cykel som din lilla tjej har har vi oxå efter Wille, kanske skulle ta fram den till Milva :-)
Var är din pojks cykel köpt? Wille ska få en ny större nu när han fyller 4år tänkte vi :-)
Om du vill kika in i min blogg får du ge mig din mejl så ska du få en inbjudan :-) verkar ju som våra barn är lika gamla och då kan de va bra att utbytta lite erfarenheter ibland :-)

Jessica - Mamma till Milo o Lia sa...

Hej Lina! Milos cykel är köpt på deras hemsida; www.mustang.se. Helt okej priser i jämförelse med cykelaffärerna!
Kikar gärna in i din blogg, min adress är; jessica.rikard@hotmail.com

Powered By Blogger