torsdag 2 december 2010

Torsdag kväll...

Torsdagkväll. Robinsson slut. Barnen sover. Sov, kanske jag ska säga. Rikard är inne och somnar om Lia. Hon somnade redan 19.15 idag och nu vaknade hon med ett gallskrik. Framtänder på G. Hela denna veckan har jag sovit ungefär 3 timmar/natt och då är dom inte sammanhängande. Jag är så trött så jag kan inte ens somna längre på kvällarna. I helgen ska jag sova. Då jävlar ska jag sova. Annars blir  jag knäpp. På Allvar.

Ikväll kom Milo plötsligt och sa att han frös och han ville inte ha mat. Väldigt ovanligt för att vara Milo, han äter alltid allt och han äter massor. Kände på honom och han var varm. Tog tempen, 38,5. Stackaren. Han däckade ganska fort ikväll. Får se hur det hela utvecklar sig, det har hänt innan att han haft det så när han varit riktigt trött och sen är han hur bra som helst igen dagen efter. Vi hade planerat ett besök på Andys lekland imorgon, vi får se hur det blir med det. Ska snart smyga in och känna på honom.

Julen närmar sig, åh, vad jag längtar!

Adventsljusstaken i köket...

Adventsljusstaken i Tv-rummet.

Första shoppingen från Adventskalendrarna!
Ljuvligt från Katvig som lär passa Lia först till våren, då det är storlek 80. 
Från bästa shoppen:

Inga kommentarer:

Powered By Blogger