tisdag 14 december 2010

Jag är så trött.

Jag är så trött. Inatt har jag sovit mellan 23-24 och sen mellan 6-7. Lagom va? Lia har galt hela natten. Eller, inte i ett sträck, men varenda gång jag höll på att somna så började hon igen. Tillsist bara lipade jag. Detta får ta slut snart, annars skänker jag snart bort ungen! Iaf mellan 20-08 på dygnet;). Usch nej, så dumt sagt, men jag är så trött. Aldrig få sova en natt gör en knäpp! Ett tag sov hon ju så himla bra, men dom senaste veckorna har det varit katastrof. Hon håller på att få 2 framtänder och dessutom är hon genomförkyld. Igen. Dessa jävla förkylningar gör mig knäpp!!! Jag hoppas verkligen hon sover bättre inatt, för jag orkar inte annars... 

Annars har det varit en lugn dag. Vi var hemma hela förmiddagen och i eftermiddags var vi på ÖB, Apoteket och Kvantum och handlade lite nödvändiga saker, sen åkte vi hem till Lotta och fikade.

Nu sitter jag här och försöker hålla ögonen öppna, Rikard badar Lia och Milo springer runt och gör, ja jag vet inte vad. Nåt.
Åh, vad jag längtar efter sängen.

2 kommentarer:

Annika sa...

Skickar en styrkekram! Du får väl skicka över henne om hon blir för jobbig ;-) Vi får köra skifttjänstgöring på gatan... ;-)

mamma sa...

Snälla lilla tös, jag hjälper så gärna dej, hon kan väl sova hos mormor natten till torsadg ? jag är ledig fredag.....kram

Powered By Blogger