måndag 9 maj 2011

Vad har hänt med Milo?

Ja vad har hänt med vår Milo? Idag har han sagt så många knäppa saker så jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Vad pysslar dom med på dagis egentligen?
Ikväll satt han och åt vindruvor och jag frågade om det var gott. "Jaaa, det är FAN-gott Mamma!". Öhhh jahaaa. VAD SA DU?! sa jag. "Det är jättegott mamma!". Ja jag tänkte väl det.
Innan idag gick han runt här och sa nåt, hörde inte riktigt men efter noggrannare lyssnande så hörde jag. "Sexig Sexig Sexig!". Hmm. Jaha??! Tror ju inte han vet vad det är, men ändå. Viska har han med börjat med. Han kommer o viskar i örat; "Vi lyssnar inte på Pappa! Han är en fisrumpa!"

Som sagt. Vad har hänt med Milo? Men jag erkänner. Det är VÄLDIGT svårt att hålla sig för skratt. Riktigt Fan-svårt faktiskt!


3 kommentarer:

mamma sa...

Tror inte något speciellt hänt med Milo Jessica, Det här är något som alla barn säger lite då och då. De ser och hör hela tiden, så man tänka sej för själv och visst är det svårt att hålla sig för skratt.. Men han är världens goaste unge och det kommer säkert mera.... kram

mamma sa...

Glömde säga , vilket underbart fint kort på Milo här, sötnosen...

annica sa...

Det märks att de tar efter allt de hör, både hemma och på dagis! Man garvar lätt åt vissa saker.

fick du mitt meddelande på fb igår? jag har tydligen nåt problem där för många av mina medd går inte fram så jag måste fråga.

Powered By Blogger