torsdag 12 maj 2011

Godmorgon!

Godmorgon!
Jag sitter med morgonkaffet, barnen har fått frukost och leker i lekstugan nu. Milo ville vara ledig från sitt "jobb" idag och såklart får han det. Vi har inte så lång tid kvar när vi kan göra som vi vill... Igår fick jag ett mail där det stod att jag är kallad till test nu på onsdag. Nervöst! Jag vill väldigt gärna komma in nu känner jag.

Lia kom precis när dom sa hejdå på nyheterna och började vinka; Hejdaaa, Hejdaaa. Sötfisan. Det märks att hon har ord på G som väntar på att komma ut, tror inte det tar så där jättelång tid innan orden börjar komma. Hon börjar bli så stor... Dagisplats har hon fått med till hösten. Snyyyft!

Nu ska kaffet drickas upp, barnen kläs på och sen ska jag röja lite här hemma. Det behövs verkligen!
Ha en bra dag!

1 kommentar:

Annica sa...

vad är det för test?

De växer som ogräs.Galet.

Powered By Blogger