torsdag 26 maj 2011

Inköpsbilder!

Här kommer fynden!

Klänningar till Lia! Dom 2 översta är SÅ himla fina! Storlek 92-98 men SMÅ så dom passar nu!
 Dom andra 2 har vi redan i en mindre storlek, måste ju bunkra upp i storlek 80.

Tshirts och en lång tröja till Mil 110 & 116.
Den långaärmade tröjan är typiskt sånt man kan hitta på en salg, den gjordes av Molo för Röda Korset som sen sålde den. Gick bara att köpa i danmark på Röda Korsets hemsida och jag ville ha den redan då, för 2 år sen. Nu är den vår! Å Milo älskade den såklart, vilken grabb vill inte ha helikoptrar!

Mer T-shirts till Milo i 110 och 116.

Sommarsuits och en vanlig suit i 80 & 86.

Dessa älskade Lurvar! Den oranga till Milo är oxå sånt man kan hitta på salg, har aldrig sett den säljas innan, kanske kommer i höst, vem vet? Storlek 116 på Milos och Lias är i 92.

Overaller! Milos gröna kostar 1900 när den säljs i Sveirge. 300 DDK på salgen!! Tyvärr kommer den vara för liten till vintern, men det var en chansning.
Lias overall är i 92 och ser gigantisk ut.
Lia fick oxå en skaloverall till hösten i 86/92.

Lias första ryggsäck till dagis i höst! Mössa, vantar.

Lite leggings till Lia... ;)

Ja, vi tar väl några till när vi ändå är på G! Alla i 92.

Tröjor till Lia i 86 och 92

Sommartoppar, linne+knickers och en tröja med katter som Lia älskar!

Storlek 92 så gigantiska nu, men nån gång passar dom väl...

Lia i linnet och knickersen, såå underbart!

I Löve!

Å Milo han älskar sina Robotar han!


Jag är såå himla nöjd med min shopping och dagen igår! Lia hade ingenting i nästa storlek (86) så det var välbehövligt. Dessutom har jag sålt ihop alla pengar som användes så det känns bra, riktigt bra!

Nu ska jag minsann snart så på Greys som jag missade igår. Duktigt trött idag, riktigt "salgbakis" som vi brukar säga, för man blir nästan som när man är bakis.

Over and Out!


4 kommentarer:

Vikkan sa...

Ååååå, vilka fina fynd!
Jag har allt tänkt på er och är avis som tusan att jag missade denna salgen också. Den första spydde jag mig igenom (gravid) och denna gången kom lillprins Oliver till mig och det känns ju inte helt ok att åka så långt bort från en liten spädis på 7 dagar.

Men nästa gång, till hösten, ja då ska jag ta mig tusan iväg på min allra första MOLO salg, så är det bara!
=)

Kram Vikkan

Lina sa...

Åhh vad mycket fint! Hur mycket behöver man spara ihop till en salg på ett ungefär?

Jessica - Mamma till Milo o Lia sa...

Vikkan; Ja stort grattis till lille grabben! Hoppas ni har det bra! Klart du ska åka på salg det är ju årets bästa:)

Lina; Ja du, det beror ju helt klart på hur mkt man vill handla;). Här är det för 5000 danska. Ska man ha overall och sånt oxå så springer det ju iväg lite. Nu hade jag inte ens planerat att köpa overall men ja, jag fick ganska bra rabatt i kassan, runt 800, så jag gick o hämtade en overall jag hade velat på och gömt undan, hehe.

5 Vikingar är fler än 1 Joddlare sa...

Härlig shopping!!Säger som Vikkan; nästa gång ska jag oxå MED..inte bara för shoppingen utan för att träffa er godingar som jag tycker att jag "känner";-)Om Milo skulle dizza hajarna så vet jag en som skulle vilja ha den;-)
Kram
Underbar bild på Lia i fin sommarkombo..stortjejja!!

Powered By Blogger