onsdag 4 maj 2011

Tröttmössa.

Huu vad trött jag är idag. Av ingen anledning alls, faktiskt... Somnade vid halv elva igår, var bara uppe en gång inatt och sov till 6.45. Borde inte va trött...

Får bli mycket kaffe idag. Har huvudvärk med så lite panodil kanske...
Dax att hämta Milo om 30 minuter och Lia somnade precis i mitt knä. Toppen.

Rekomenderar dagen deal!
http://www.groupon.se/deals/hela-sverige/Lekmer/366207
Köp ett presentkort för 99 kr och handla för 250 kr på Lekmer.se. Dom har MASSA leksaker och även en hel del fina barnkläder! Min deal blev ju alldeles gratis, jag hade 180 kr till godo hos Gruopon så det blev ju ännu bättre. Följ gärna min länk när ni handlar så får jag ju ännu mer till godo, hehe;)

I eftermiddag blir det öppna förskolan, det är alltid trevligt.

Inga kommentarer:

Powered By Blogger