onsdag 18 maj 2011

Greys!

ÄÄÄÄNtligen så gifte dom sig på riktigt. ÄNTLIGEN liksom! Jag har väntat hela mitt liv på det. Nästan iaf;).

Jaha, idag var det ju en ganska annorlunda dag. Jag var i skolan. SKOLAN, hur låter inte det? Skrev test inför läkarsekreterar-utbildningen som jag hoppas jag kommer in på till hösten. Tror ju inte det dock, där var 86 behöriga och 26 platser, känns ju sådär. Men man måste ju försöka iaf.

Barnen har varit med mormor hela dagen och haft en toppendag på barbacka och i tivoliparken.

Imorgon ska Milo till dagis och jag hade väl tänkt försöka städa lite. Om kidsen tillåter. Annars inga andra planer. Så om nån vill dricka kaffe på förmiddagen, eftermiddagen nån gång däremellan eller gå till lekplatsen på eftermiddagen så säg bara till. Då kan jag ju inte städa och det vore ju för synd!

För övirgt så förväntar jag mig ett väldigt bra mail imorgon, eller allra senast fredag. Lagersalgsdax igen!

Natti!

Inga kommentarer:

Powered By Blogger