söndag 29 maj 2011

Godmorgon!

Söndag idag, Mors Dag. Hoppas ni blev uppvaktade alla Mammor!

Igår sa jag till Milo;
"jag ska köpa paket till min Mamma, för imorgon ska man ge alla Mammor paket. Har du köpt nåt till din Mamma?"
"Hmm. Nej... Pappa! Vi måste söpa paket till mamma sen när vi har simmat. Pappa, nåt rosa. Rosa ska det va! Min mamma älskar rosa. Kanske en rosa blomma? Det söper vi!"

Där började nästan Mamma gråta för det var så gulligt sagt. Tänk att den lilla grabben tänker så, att det ska vara nåt jag tycker om och det ska vara nåt rosa. Han är bara för underbar. Älskade unge. Älskar dig och din lillasyster över allt annat på hela jorden...


1 kommentar:

mamma sa...

Ja Jessica , tänk så klok Milo är och dessutom världens goaste Milo. Visst ska mamma få något i rosa, hihihi......Gullet själv Milo....

Powered By Blogger