tisdag 24 maj 2011

Nu så!

Nu är det nära! Molo heaven närmar sig!
Jag har försökt förklara för några vänner idag hur det verkligen är där, men det är svårt att beskriva. Först så står vi i kö i minst 2 timmar, man vill ju helst va först in. När dom sen slår upp portarna, får  man varsin sopsäck i handen och sen är det bara att rusa. Jag har alltid en plan i huvudet för vad jag vill ha först, vad som är viktigast. Imorgon blir det en sväng till filtarna först, jag MÅSTE ha tag i en dockhusfilt, Lia sliter ut sin! Sen blir det lurvar och sen Flick 86. Det ligger soterat efter storlek/kön. Man bara slänger ner i sopsäcken allt man ens kan tänka sig, och lite därtill. Efter nån timme eller så, är det sorteringsdax. Då sätter vi oss i ett hörn och sorterar ut vad man vill behålla och vad man har plockat på sig för mkt av. Sen håller vi på så, runda efter runda, tills vi är nöjda.
Låter kanske inte så kul, men det är det! En stor del av det är ju oxå att få träffa alla goa vänner från dansktråden på familjeliv, som åker lååångväga för att komma! Så ja, det ÄR roligt och efteråt är man totalt dödstrött... Men det är det värt!

Nu ska jag se på Desperate. Imorgon är det dax!!

Underbar Molo klänning på Lia å hennes älskade filt som jag verkligen behöver ha en till av!

Å Milo i en av hans favvo t-shirs från Molo med, såklart!

3 kommentarer:

Lina sa...

Åhh vad jag vill med! Kanske nästa gång om ni har en plats över då oxå?! Imorron ska jag följa med Engla till skolan plus att det är provtagning för henne! Hoppas du fyndar mkt :-) Å skulle du få nåt med dig hem som du inte vill ha så kanske jag är spekulant ;-) Särskilt på 110/116 och 74/80 ;-)

Jessica - Mamma till Milo o Lia sa...

Ja nästa gång blir väl i början av november skulle jag tro :). Det är ju samma storlekar som jag köper så om ngt blir över eller ångras hör jag av mig;) Hoppas det går bra med Engla imorgon!

annica sa...

Gött, ser fram emot en försmak av vad som finns så glöm inte slänga ut bilder sen;)

Powered By Blogger