fredag 2 januari 2009

Nytt År!

Så var det 2009 då. 2 dagar in på det nya året tycker jag inte det är så himla stor skillnad från 2008... Same shit liksom... Ångesten inför att börja jobba har kommit över mig. Bara ett par dagar kvar i frihet. Varför kan man aldrig glädjas åt att vara ledig när man är ledig liksom??! Blir irriterad på mig själv. Nåja. Jag hoppas på att det blir bättre på jobbet denna terminen, det måste det bli helt enkelt.

Tack ni som var här och firade nyår med oss! Verkligen jättetrevligt tyckte vi att det var! Lagom med folk, lagom med alkohol, lagom med goa ungar, lagom SNÄLLA ungar, lagom med raketer och lagom med kärlek. Lagom helt enkelt!

Mollan med kulan & Lotta


Sparven Määdz!

Nästan hela familjen Jarl... Daniel, Felicia & Miranda

Milo & söta Alva

Milo leker med sin traktor...

Nyårsdagen var dock riktigt jobbig... ;) Inte för att vi var bakis, men vi var trötta som tusan. Vi somnade väl vid fyra, klockan sex vaknade Milo och jag bar in honom till oss. Klockan åtta vaknade han och tyckte vi skulle gå upp. Phuu vad trötta vi var! Hur kan han vaknade klockan åtta när han inte somnade förrän kvart i ett??
Men det var bara att knalla upp och se glada ut och börja städa. Shit, vad skitigt här var och vad disk det var! Tacka vet jag vår diskmaskin. *löve* Den gick nog 3 varv igår innan allt var diskat. Men innan klockan var elva på förmiddagen hade vi plockat undan, damsugat och torkat golven och städat toaletterna. Bra jobbat för några som nästan gjorde det i sömnen ;). Allt rengöringsmedel var slut så vi tog en nödlösning och skrubbade golven med klorin. Snacka om att dom blänkte! Grymt rent blev det men här luktade lite badhus, haha!


"Dagen efter" mys i soffan....

Idag blir det en lugn dag. Milo sover just nu, vi gör pannkakor och sen ska vi ta en tur till stan och kolla in lite platt-tv rea och soffbordsrea.
So Long!

1 kommentar:

Anonym sa...

He he he roligt foto på "Sparven Määdz"!

Powered By Blogger